nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, March 23, 2011

bila maknyerr dah Gila online shopping..anak jadik mangsa..

ntah kenapa..aku skrg nih tgh gilerrr usharrr bju2 anak2 secara online....baru nih aku baru beli 2 elai, satu sweater, satu jeans..dan sama x..?????


comel kan...
greendog brand


dan modelnyerrr....


ewah2..model nih...



bukan main lagi syoknyerr dia...
encem x saya..???


yang kedua..ha!!! yang nih aku suka sangatttttttttt....


brand apa ntah..rugged..aku suka sgt..
beli melalui online facebook kelly tee
baik tau owner dia..



dan modelnyerrr ialah..



sengih yek...



fuhhhhh aksi...



kemana saya nak terbang dgn suar superman nih...




adik ceria...




amacam..????
leh jadik model x..?????


ada lagik satu yg aku nak order
yang nih dr fb michelle sim





untuk kakak...
overall cute...

still compius, nak order colour apa...
warna apa cantik ek..????



rajin plak ilham melayan maknyerr mengarahkan gaya2 model tu..hehehe




7 comments:

  1. hehehehe.. tomei3x la ilham..
    smart & kasual..

    hmmm utk tihah tu.. is vote for black color :D

    ReplyDelete
  2. black ek..linda pon mcm 70% ke black gak..senang match ngan baju2... tapi color2 lain tu, warna tiut....

    ReplyDelete
  3. hihih mmg menjadi mangse tuh..tp die sporting takpe laa..:)

    ReplyDelete
  4. Dda Ly- slalu xsporting sgt..tapi dia syok terlebih sbb dapat bju baru..tu yg tetiba jadik sporting tu..hehehe

    ReplyDelete
  5. cantik2 semuanya..itam la..senang berkira nak match dgn baju kale apa pun

    ReplyDelete
  6. mamayatie- noted..smlm dah order warna itam..sbb tu la, pikir senang nak match kan ngan suma color kan..

    ReplyDelete
  7. MUNNA PUN SUKA BELI BAJU ANAK2 ONLINE... FESYEN DIA MMG CANTIK2 DAN CUTE JE UTK ANAK2

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK