nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, February 22, 2011

tetiba jadik glamour..

thanks sesangat kat blogger popular kita ben ashaari ..sbb menglamour aku yg x glamour nih secara tetiba.. knp..??sbb nama aku naik dlm senarai list blogger dia...

trima kasih sgt2..bro ben ashaari nih mmg bagus.. rajin menaikkan blogger2 baru mcm aku nih..kalau la ramai yg mcm dia.. makin byk la silaturahim antara blogger akan terhasilll..ceewahhh...

dan hasilnya...aku bertambah lagi 7 follower...secara tetiba, yg slama nih agak slow jek bergerak..
maklumlah..blog aku nih blog biasa2 jek...thanks jugak ye kat bambam, udin, aima inluv, wan ahma izudean, nour akmal, mohd muliadi, emy nadh85 dan suma follower2 mak (xlarat nak senarai suma)hehehe... tanpa korang siapa lah diriku ini...huhuhu...

1 comment:

  1. huhu..same2..
    sme2 support..
    hope success..=)

    jom join GA blog sy..=)

    http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/02/jarijemariemas-first-giveaway.html

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK