nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, February 9, 2011

selamat pengantin baru

sekarang nih mmg mcm ramai jek yg kawen, ramai yg mengundang..tapi kalau jauh2 tu, terpaksa la aku pejam mata sbb kewangan merundum utk pergi jauh2 tu..sorry ye kengkwn..
nih antara kenduri yg ada kami pergi..dua2 kenduri cousin, so, wajib hadir la kan..kalau x mau kena bebel ngan ibu2 ku itew..hehehe

1st..kat melaka..kenduri alivf..sepupu belah hubby..kami bermalam di melaka umah nyai nik.. best enviroment melaka nih..mcm serasi jek ngan aku..hehehe


selamat pengantin baru..



dan pengantin tua pun nak interprem..hehehe

closeup sikit...


hehehe


dan ini kenduri iwan, cousin belah aku..buat dkt wisma sejarah..


sgt cantik pelaminnya..aku suka..


iwan dan azizah


nih budak kecik yg xreti duduk diam..



tapi byk gak dia makan..comot dah..



dan mak budak kecik skali lg nak interprem...hehehe
lupa lak tangkap gmbr masa tepung tawar pengantin..


P/s: next week de kenduri lg...yg pasti aku mmg suka gi kenduri walaupun hubby aku agak kurang gemorrr..hehehe

5 comments:

  1. cantik pengantin.. yg baru dan lama pun sama berseri.. akak pun suka pergi kenduri kahwin.. suka tgk pelamin org, warna tema org.. makan nasi minyak lg suka.. he..he..

    ReplyDelete
  2. wahhh skali lagik naik peLamin....
    auwwww meNarik skali..hehehehe
    mana da PENGANTIN LAMA laa..
    tuhlaaa PENGANTIN EVERGREEN...ehehehehee

    ReplyDelete
  3. thenks kak..hehehe
    kan kak...saya mmg suka gi kenduri..tgk pengantin.. yg best makan free..hehehe

    ReplyDelete
  4. bestnyer.. makan nasi minyak selalu...

    ReplyDelete
  5. nids- jgn pengantin LUPUS sudah..hehehe

    fira- hehehe, rugi ooooo, kat sana xde nasik minyak pengantin...

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK