nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Saturday, February 26, 2011

Ilham dgn uniform..

dah lama sepatutnya diupdate gambar2 ilham ngan uniform tadikanya..lupa plak... dah masuk bln 3 dah..lg pun uniform nya dpt lambat aritu..

ilham baru 4 tahun, tapi kami sengaja masukkannya awal sbb ilham nih pelat, teruk gak pelatnya..so, bila dah taika nih, nmpk comunication progress nya dah semakin ok..pelatnya pon dah kurang..

ilham skrg tadika kat tadika sri ayu, tempat nurserynya jugak..senang..disitu tadika, dan disitu gak nurserynya..

encem x saya..



eh, mana tangan saya ek..????



susah tol nak tangkap gambar dia..
tgk mata dia kelain..


peace...yuhuuu


sayalah kanak-kanak ribena yang cergas..


ilham mmg suka sekolah..
alhamdulillah setakat nih, fatihah ngan ilham, sgt2 senang bila aku suruh bukak buka @ study..
dan depa boleh mngadap buku2 sampai berjam2..
harap2 akan berkekalan sampai besar nanti ...aminnnn..

5 comments:

  1. ensem Ilham ngan uniform kaler kuning,ceria..^_^

    ReplyDelete
  2. so sweet..hope dorg akan rajin2 je nnti bila besar~

    ReplyDelete
  3. waa kacak ilham...sebaya dengan shahmin ni...

    ReplyDelete
  4. ibunaznoy- mmg terang sungguh color bajunya..sib baik suarnya dicover oleh warna biru..

    yong- harap gitu jua..aminnn..

    sham- yeke..nanti leh la shamim ngan ilham kengkwn ye..hehehe

    ReplyDelete
  5. bagusnyer anak u ..... concentrate buka buku!

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK