nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, February 14, 2011

Contest Nama Baby Saya (Part Two)

ini part two..utk Ilham Plak...susulan dari yg kakak punya tadi..anjuran Idma Textile




Nama Baby saya yang kedua



Mohamad Ilham Zafran

kuek..kuek..kuek...

Mohamad- Yang Terpuji.. Nama Junjungan Besar Kita Muhammad S.A.W... ejaan nya ambil Mohamad Sebab nak bagi sama ngan Hubby-Mohamad Taufiq

Ilham - Ilham, Inspirasi.. Nama nih dapat dari mimpi sebenarnya..sebelum mengandung sy mimpi ada seorang budak dlm 5 tahun menangis2 dlm rebutan jutaan selautan manusia..semua orang melambai2 nak tarik dia, berasak2..tapi dilindungi..ntah mcmne, saya leh terkedepan dan terus budak tu berlari memeluk saya..dan dalam mimpi tu saya memujuknya 'jgn nangis ye Ilham'..serentak dgn terjaga mulut menyebut Ilham...teringat2..seminggu kemudian disahkan hamil, hubby kata kalau scan nanti boy, sure budak dlm mimpi tu anak kita dan kita kena letakkan nama ilham..dan scan inilah Hasilnya...ILHAM....nama yang dapat dari inspirasi juga...

Zafran- Kejayaan.. dapat dari buku himpunan nama2..penyambung nama Ilham yg agak tergantung.. Inspirasi kejayaan..indah kan...hubby setuju..so, jalannn jek..


Mohamad Ilham Zafran = Yang Terpuji, Inspirasi Kejayaan
Semoga Ilham akan menjadi Inspirasi kejayaan kepada ramai suatu hari nanti..
seperti mimpi mak, ilham yang menjadi rebutan..




1 comment:

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK