nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, February 14, 2011

Contest Nama Baby Saya (Part One)

nak Masuk Contest..lama x masuk contest, byk request dr kengkwn..mmg nak sgt2 buat..tp ngath la..mcm xsempat jek nak wat entry..

so, kali nih tekad... Contest nama baby saya...anjuran Idma Textile



Nama Baby saya yang Pertama

Nur Fatihah Amni

Nih gambar Tihah masa baby..

dari mana saya dapat nama tu..???

Nur - Cahaya.. abah Johor yang minta cucu nya yg sorang nih ada starting Nur....dan mmg dia NUR kepada hidup kami..


Fatihah- Permulaan, pembukaan.. aku mmg suka nama nih..amik dari novel 'semurni hati Fatihah'..xingat sapa penulisnya..baca masa sekolah2..watak fatihah tu mmg seorang yg sgt soft..dan fatihah sendri pun skrg mmg betul2 sorf, xlasak...dan kena la jugak sebagai anak sulung permulaan keluarga kami kan..

Amni - Keamanan.. digemari oleh hubby, atas carian dari buku himpunan nama2, sedap utk matchkan dgn Fatihah..

So


Nur Fatihah Amni = Cahaya Permulaan Keamanan...


anak sulung yg membawa sinar ke dlm hidup kami..

2 comments:

  1. sedap, lazat dan menyelerakan nama tu...
    semoga berjaya ye...
    hee

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK