nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, January 3, 2011

segalanya dah ready..

yes..segalanya dah ready..sok tihah nak masuk kinder balik...

check list

kasut : dah..kasut putih satu, kasut sukan dua... aritu gi sogo, beli trus..

pencil case : barbie..mcm biasa...pencil2 pun suma dah siap..beli kat maidin..

bag skolah : pakai taun lepas nye..elok lg..just aku basuh + sental2..fuhhhh, cun punya...

unifrom : beli 3 elai...2 elai lg pakai taun lepas punya..mak malas kan, so, tihah kena ada bju skolah sehari sehelai..aku xsuka dia pakai baju berulang..budak skolah bkn korang xtau, depa ada satu bau yg xbest..

buku2 : ready @ school..dah settlekan yuran skolah + van suma dah..terus kosong poket aku...huhuhu

kronologi...


3 baju baru + bju sport 1 dan yg kelam tu baju lama...
beli byk supaya tihah tetiap ari baju baru + xbusuk + fresh cikit gi skolah...
bdk skolah nih ada satu bau..bau kepammm...


bag lama yg dah disental dah dah kelihatan baru..
yg koyak2 pun aku dah jait...


kasut2 nya..
walaupun tihah tadika...
tapi tadika tihah wajibkan bdk2nya pakai kasut gi skolah..
mungkin nak bg bdk disiplin kot...


gmbr nih nak kata ada kaitan, xde pun sbenarnya..tp nak boh gak..sbb nih kat sogo, sebelum beli kasut tihah...

terlari2 tak tentu arah mcm bdk baru kali bertama ke shopping kompleks..


sapa lg tinggi..huhuhu


tgk..terlari2 tak tentu arah...



aksi kakak kentut dan adik cium..hehehe


berlari sana, berlari sini..
test kasut byk sgt..
last skali, dua2 penat, meleleh2 ayaq liuq tidoq..


lentoq...adik sure nak tidoq gitu..berpangku kakak..




p.s : sok dtg lambat sikit..anta tihah dulu..1st day kan..kena anta dpn tadika terus...next year tihah dah skolah...mcmne ye..??? harap dpt la skolah convent bukit nanas tu hendaknya..dekat skit ngan opis aku...

1 comment:

  1. slmt bersekolah tihah!! wah, letihnya dia, sampai tergolek2 budak dua orang ni. hehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK