nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, December 30, 2010

sayang2ku, please vote 4 my sis..

yuhuuu..lama x buat post..xbrp sihat semenjak dua menjak nih...xnak taip byk, juz nak mintak jasa baik kengkwn utk vote my beloved sis...caranya mudah...beli cosmopolitan cover lisa surihani




ORRRR kalau xnak beli, cara yang paling senang jek...please pegang hp anda dan taip

type COSMO<ur name> <ur ic>< ur email> sent to 32733 ....

afterthat

conformation type... COSMO COVERSTAR C10 sent to 32733...


this is my beloved sis...my only one sis everrr 'Ramizah Nazurah'..
budak kecik yg dulu asik berhingus, slalu kena marah ngan aku,
skrg dah jd engineer dan dah bukak nursery sendiri dan ada ati nak jd model pulak....

so, memandangkan ramai yg kata muka dia time nih mcm muka aku,
dah nama pun adik aku kan... 
so, anggap la mcm korang vote aku ok...hehehe

(muka jek, badan xde..dah kembang...lima taun dulu aku de la mcmnih)..hehehe

2 comments:

  1. mizah dh habis ke study kt uitm???
    bukak nursery jaga bebudak ke?ilham antar situ ke?

    ReplyDelete
  2. cantik.. tu yg boleh jd model tu.. :-)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK