nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, December 9, 2010

repunzel..show time...

hii kwn2... sesaja nak cita.. ari sabtu aritu aku gi tgk wayang....
dah lama ajak hubby aku gi tgk wayang..tp susah tul nak buat appointment ngan dierr mcm nak buat appointment ngan Dato' PM kita jek...ujung minggu asik kena gi opis...

so, sib baik aku ada geng2 sejiwa aku...geng berjimba jimbo.. At sunway piramid kami berjumpa/berkumpul...sbb aku duduk gombak..geng2 aku duduk pantai dalam...

citanya mmg best...kelaka gilerrr..tambah2 ngan si kuda diraja tu...ni antara cita kartun terbest yg aku penah gi tgk la..

tp cita nih 3D...aku nih sebenarnya kolot sikit...aku ngan 3D mcm xberapa ngam...kalau pakai jek spek 3D tu, aku akan ada sikit pening2 lalat sikit...so, kejap aku bukak, kejap aku pakai spek 3D tu... jakun ala2 makcik belinda oppss bedah turun ke pekan...



Beli popcorn dapatcawan bersaiz gergasi nih percuma...
dlm cwn tu depa boh ayaq coke...


sebelum masuk panggung...
isi perut sikit ngan sandwish hot & roll
konon2 nya takut kelaparan...
pdhal 2 jam jek dlm panggung tu..


dah isi perut, beli lg pulak pop corn ini..
xkenyang lg xtau larrr...



Ilham dah bersedia...
kalau korang nak tau, inilah cara ilham tgk TV...
pandang sisi serong.. sampai mcm jeling2 mata dia..
xtau knp...
susah tul nak suruh dia tgk tv pandang straight mcm kita..



mak!!!..adik nak tgk wayang nih..
jgn kacau boleh...???



sementara menunggu 'ketua kumpulan' pergi membuang apa yg patut..
maka, ahli2 nya sempat merenyam perasan depan cermin...
toilet yg indah, sampai leh tido atas lantai..



Ketua kumpulan dah sampai..
sorang pon x takut dimarahi...
suma ahli2nya tetap merenyam tahap gaban...
(Tgk ilham, dok mengejek dirinya sendiri)



sapa ek footballer nih..????
aku xkenal sgt pemain2 bola nih..
korang kenal...???
yg pasti ilham nmpk je gmbr nih,
terus dia berlari suka sambil belek2 gmbr gergasi nih..
sampai ajak balik pon xnak...



dah...dah...dah...
nak balik dah..
retak cermin2 kat sunway tu nengok kamu...


kengkwn dah tgk....????
best tau...
cuti2 skolah nih bwk la anak2, ayah anak2, ibu kepada ibu anak2 dan adik kepada ibu anak2 gi tgk...
xrugiiii..
malah mengeratkan silaturahim...
hehehe








6 comments:

  1. INsya Allah..nak p juga tgk cite ni.

    ReplyDelete
  2. ermmm mgu dpn leh bawak Damya lah.. sbb papanya tak de g btn... pssttt jgn bgtao papanya okeh hahahahah

    ReplyDelete
  3. citer nie best...terbaiklah..thumb uppp

    ReplyDelete
  4. belum tgk lagi!! xtau pun rapunzel ni cite apa. tgk cite indon je hari tu kat tv 3, nk dpt bygn cite apa sbnrnya.. haha.. sedapnye tgk pop corn tu, lama dah x tgk wyg..agak2 aqil nangis tak??hehe

    ReplyDelete
  5. akmafaisal- ha, jom go..best tau..

    k.N- ok..ok..kita rahsia..jgn ckp kat org..syyyhhh

    che pah- aah kan, kalau de org sponsor, mau nak tgk lg skali..

    sue- ala, yg puteri rambut panjang sgt2 tu, julur rambutnya dr menara tinggi..
    kalau sue xnak bg aqil nangis..sue bwk gi tgk mlm..time tido dia...dlm tu sejuk, kita peluk dia, terlena la dia..:)

    ReplyDelete
  6. SYOKNYAAA.....p tgk movie rapunzellLL.....nida masih memendam persaan.....takleh p tgk apa-apa...rapunzel ka .makLimah ka, estet kaa..sume pendam dL..sebab CIK MEK MOLEK ni tak paham bahasa lg mcm kakak tihah....
    dia hentam gheyau dalam panggung..jenuh satg kena haLau..ahahahahahah.....

    kakBeLLL mesti bestkan p tgk movie nie bawak bebudak nie....saheh mereka tehibur

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK