nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, December 14, 2010

cepat sembuh ye mak...

lama pulak x update..buzy cikit...mak aku sakit last week...kena tahan d wad, dan operation segera..

pembedahan di rahim..dulu sebenarnya dah pernah bedah..ntah kenapa ntah...bekas pembedahan kat dalam tu bertaut x elok..ada daging bergumpal2..+ membengkak..(yekot)..aku xpandai nak explain...

so, emak sgt2 sakit khamis aritu..dan dibawa ke emergency, terus dibedah ari jumaat nya tu...

nothing serius...tapi bila melibatkan bedah dan bius nih...of coz la aku risau kan...mengalir la gak air mata aku..kalau 'ketua kumpulan' aku nih sakit, mcmne aku nak berjimba + beronggeng2 sefamily... hehehe


sempat tersenyum lg tu..:)



ready ke dewan bedah..




on the way ke dewan bedah..



bye bye mak cayang...


kalsom..wad 21..


mak dah kuar wad dah semalam... aku amik cuti...cepat baik ye mak sayang...


10 comments:

  1. salam...belinda...walaupun mak tersenyum..
    ayu pulak rasa seram sejuk..tapi syukur..mak dah lalui pembedahan semalam..

    jaga mak baik2 yer

    ReplyDelete
  2. citarasa rinduan- linda pun masa mak nak masuk dewan bedah tu, tersengih2 jugak (sbb nak tenteramkan mak)...elok2 jek mak masuk, terus air mata xrenti mengalir..takut...

    tenks ye...

    ReplyDelete
  3. Semoga emaknya kembali sihat spt sediakala, dan tak perlu lagi operate in d future lagi..sedeykan bila tgk org tersayang kita sakit..

    ReplyDelete
  4. semoga cepat sembuh makcik..nmpaknyer kena 'holiday' drpd menerima tempahan menjahit

    ReplyDelete
  5. semoga makcik cepat seboh...linda pulakk jgn susah hati okies

    ReplyDelete
  6. MAKCIK....nida doakan makcik cepat sembuh yaa.....

    ReplyDelete
  7. siannye.. moga cepat sembuh makcik!! sedih klu jadi kat ibu sendiri..

    ReplyDelete
  8. Semoga Mak cepat sembuh.. amin....

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK