nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, November 30, 2010

netball..huhuhu..

salam bersiaran..

saja nak cita..aritu aku main netball..inter JPS..klaka..setelah 13 taun aku xmain netball..urat dah kembang, badan pon dah lemau, tetiba disuruh main netball...belasah je la kan...juz training sehari, dan esoknya trus kami main...bersungguh2 gak la...aku as GK, memula aku kena jd GA...tp GA kan kena byk larik2..memandangkan aku dah tua, xlarat nak lincah sgt so, aku tukar suka sama suka ngan shidah si gegurl yg masih muda belia...


Hari Training...(sehari jek training, sok dah kena lawan)


it a proof ok..


memandangkan ujan lebat, kami juz praktis kat gelangang futsal jek..
opis aku best, suma fasilities sukan disediakan,
cuma aku jek yg agak lemauuuuu..


YES!!!!
aku ngan zira..
dgn mula ala2 yg akan kononnya bersungguh2 besok...


sempat gambar gedik walaupun dah peluh2 ketiak, dah lekit2..hehehe
time drive balik


ON THAT DAY....

geng kami lah yg oren2 tu..
geng layan jek...


like this pic so much..
mana kasut aku..????
yg oren tu larrr...


ha!! tgk betapa bersungguh2 nya aku..
sampai kembang2 lobang idung..
hehehe

yg belah kiri tu geng2 gedik aku..hehehe


shida the gegurl jatuh..
aku tlg nangiskan...huhuhu..


tgk..hebat x...
siapakah gerangan si GK yg berjaya hanya membenarkan gawang gol tu bolos sekali jek..???
aku larrrr (dgn nada perasan tahap ultra)
jgn muntah ok...

inilah GK nya...
dan seperti biasa,
gmbr gedik tetap ada
walaupun bau badan dah tahap kapang...


dan keesokkan harinya
peha2 kejang..nak turun katil pon sakit..
nammmmmpakk sgt la aku nih......
sadissss...


ps. : nama en jamil, http://allaboutlifeanddreams.blogspot.com/ pemenang saguhati xlaporkan diri lg nih...


1 comment:

  1. Caiyok!! okay ler tuh semangat sukan yang penting hehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK