nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, November 30, 2010

jadual pembayaran gaji kakitangan awam 2011

oppsss..sori kengkwn..terrrrsalah upload...
yg bawah yg betul..nasib baik suri bg tau..hehehe..

seperti biasa..aku kalau bab2 gaji nih mmg akan laju selaju2nya.. laju than eva..hehehe
and buat kwn2 ku yg gomen..bwh nih adalah jadual pembayaran gaji utk taun dpn..so, leh la rancang apa2 yg patut ye..

gaji 2011 rasanya suma ok..cuma bln 12 jek yg terawal sikit, aku xsuka betul bila gaji awal bkn main..mcm bln nih..
bila dah dpt awal, so, sementara nak tunggu ke bln depan mulalah sangap tahap nak mkn rumput kat depan rumah nun...huhuhu...korang mcmne..???


abah oh abah..
gaji abah naik, leh la bg kat mak lebih cikit ek..
leh mak beli kasut baru...hehehehe

7 comments:

  1. tu jadual thn 2010 la ben...mana yang 2011 nye...

    ReplyDelete
  2. apa nak isau benz.. bonus kan dapat sok 1/12.. bleh laa beli kacut baruu... huhu...

    ReplyDelete
  3. memang dicari jadual ni.tq ye. bagusla semua on time. tak de yg cepat kecuali dis tu kan.. huhu. ada ke sangap tunggu gaji smpi mkn rumput.. ehehehe..klakar..

    ReplyDelete
  4. Bonus dah masuk...RM500 tu..banyak sgt2 PM bagi. Boleh beli rumah banglow 4 biji, Ferrari 7 biji...siap ada lebih lagi... Thanks PM

    ReplyDelete
  5. bagus kan siap ada jadual nie...tak der ternya mcm kami nie dan mengawal perbelanjaan

    ReplyDelete
  6. suri- aku dah betulkan..silap..hehehe

    k.eja- bonus abis kat tihah sorang je.yuran tadika dia pon dah kaqt 700..xmasuk baju skolah, kasuh lg..huhuhu

    sue- agak2 rumput kalau buat kuah lomak cili padi sodap x..????hehehe

    efa- aah, mmg bagus, mmg slalunya dah leh rancang dr awal..

    ch@- alhamdulillah..tp org swasta lg best..adik sy dpt bonus 5 bulan gaji...RM15K... lg sodap..sy yg RM500 ni dia gelakkan aje..hehehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK