nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, November 15, 2010

clue adiahnya..

de yg bertanya kat aku..pe adiahnya...rahsia..xlama dah..lusa pon dah tutup contestnye kan...

aku pon xsbr nak tau sapa pemenangnya..

adiah aku biasa2 jek..xde la se gah mana..

seperti yg aku ckp..yg pasti anak2 sure suka...

sbb anak2 aku mmg suka ngan ini....



dah...tu la clue nyerrr....kan aku dah ckp..utk anak2...ok kan...
aku kalau anak2 suka..mmg sudah cukup mengembirakan ibu nya kan...:)

yg xde anak tu..kalau dpt, ramai gak yg comment nak bg kat anak sedara kesygan...
sure cute kan...

buat cayang2 ku sekelian...doa2la harap cik tihah a.k.a cik random kita akan tercabut u'll...
aminnnn...

chek nama kat ruangan komen 'giveaway' tu ye..
kalau appear nama korang..ada la tu..
sbb aku akan print list comment tu dan gulung2 kan nya satu2 utk dicabut oleh cik randomm
tp de gak yg terpost comment 2-3 kali..xpe..aku dan catat dah, suma2 utk pastikan xberulang & adil utk semua...:)

sayangggg suma sbb support saya....

9 comments:

  1. aku tau...hadiah patung upin ipin...hehe

    ReplyDelete
  2. haaaaaaaaaaaaaa... cam dapat tangkap je adiah nye.. :) hehehee.. mmg menjadi kegemaran anak2 skrang.. termasuk anak2 saya.. hehehehe.. ape pun tak kisah la adiah mcm mane pun.. kan kan.. kita redha.. :) :)

    ReplyDelete
  3. Hm..
    Dah ada hadiah untuk future baby..

    ReplyDelete
  4. i rasa i tau ape hadiah tu... hihi Kamilia kata "mama nak tgk ipin.. nak tgk ipin.. boleh tak" hehehe

    ReplyDelete
  5. wahhh taksabaq nak tau sapa pemenangnyaa.....

    ReplyDelete
  6. upin & Ipin.. mesti best kalo dapat bagi Dania..

    ReplyDelete
  7. kak, banner buka kat label banner/GA itu

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK