nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, October 12, 2010

xtiviti ujung minggu..

xde pe pun nak cita..tp bg aku ujung minggu aritu best..sbbnya setelah sekian lama, akhirnya kami sekeluarga keluar sekali..kalau x, ujung minggu je hubby aku kena keja..pastu dia cuti isnin @ slasa...ari aku keja dia cuti, ari aku cuti dia keja...

dan seperti yg dijanjikan, kami gi lepak2 kat titiwangsa..anak2 aku pun suka abishhh..

dan kebetulan jugak ada rumah terbuka aidilfitri untuk warga wilayah K.L kat situ...pe lg, gi le mkn free...

xlarat la nak cita..layan gambar je la ek...


agak2 berapa reban la ayam yg dah dikorbankan..aku dtg kul 5 ptg..katanya ayam golek tu dah stat dr kul 10pg..

kagum tul ilham tgk ayam tu..x berganjak..



i like this pic so much...




tihah lepas geram...





minat tul diaorng naik nih..bkn nak naik gelongsor ke, buaian ke..


Tihah dah jd bear..





Like this Pic so much..ilham so matured.. mcm dah anak teruna dah..:)
hope lepas nih kerap2 la lg abg cyg bwk gi jenjln...
happy anak2..


No comments:

Post a Comment

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK