nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, October 25, 2010

speed post..kenduri + mkn2..

skrg nak cita yg ari ahad aritu, aku gi kenduri kawen classmate aku kat UTM dulu..
aida..xsangka dah kawen dah dia..mcm bdk2..
aku slalu buli2 dia dulu..sbb dia slalu mcm blur2 dan 'yeke,yeke'..
aku mmg suka nyakat org..hehehe
tambah2 yg mcm aida nih..

perjalanan ke UNITEN..


comel adik aku nih..dan pengapitnya ialah YUS, bdk architek.
sesama sekawan...
kami bdk civil, mmg slalu berkecimpung + rapat ngan bdk arcitek dr dulu..


pe hal hg buat muka gutu aida..??


comel sgt pelamin dia..
dan seperti biasa, anak2 aku akan berlari2 kesana kesini terutama bdk yg pakai bju ijau tu..


suka tihah..katanya "mak, kwn mak tu princess ye..?? best la mak kwn ngan princess"


smile...blur sikit..
tgk tihah terselit kat tgh2...



ok, nnti akan de cita lain plak..xsabar nak tunggu tihah nye konsert tadikanya ujung minggu nih..
mcmne la gamaknya dia menari ek..???


4 comments:

  1. hihihih akak syOklaa keja reramai mcm nie siap adaacara makan sec.bejemaah lagik..hihihihi bt u memang cUnlaa kakbeLL

    ReplyDelete
  2. layan itu gambar hehe..
    seb baik ada terselit gak gmbr i yg cute nie wakakaka

    ReplyDelete
  3. nids- alhamdulillah..kengkwn opis akk mmg syok, suma gila2..walaupon yg dah bos2..cuma ada seorang dua yg mulutnya tahap x tahan,gambarnya xde diatas dan yg mmg x dijemput dlm mkn2 nih, yg slalu menyebabkan kengkwn opis yg ceria2 nih slalu ada adegan air mata..

    yong- siap ada penyanyi mak yong lg tu..lupa nak publish..:)

    sinomosa- gmbr dah lama, baru nak publish..hehehe..tp u mmg cute, tmbh2 bila u dah beli biskut ngan kopi opis..hehehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK