nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, October 11, 2010

my astronaut...10.10.10

tarikh 10.10.10 nih aku ada 3 jemputan...tp ketiga2 aku xdpt pergi atas sbb2 yg xdpt dielakkan...maaf ye kengkwn..




dan arini suma org heboh psl angkasawan kita yg kawen pd ari yg sama...pasangan yg sgt sepadan..sama cantik, sama pandai....kagum aku tgk majlis perkahwinan depa nih..untung kan jadi orang kaya..



dulu aku kecik2 slalu berangan yg bila besar aku akan jadi orang kaya..sbb aku berangan yg aku cinderella..kecik miskin, besar kaya...tapi, realiti hidup kan...realiti x seperti yg kita impikan..belinda x mungkin jd cinderella...hehehe



berangan....



tgk gmbr2 dia, cantik2...suka tgk...











terbang ke langit....



bestkan....



anak2 mak..nnti besar blaja rajin2..kot2 leh jd astronaut gak mcm si SMS nih..



SMS...


ha tgk, anak2 mak pon dah de tokoh gak kan...:)





fuh!!! cayalah..dua2 pergi skali..seorang wakil wanita dan seorang wakil lelaki utk Malaysia....canggih..canggih....

mak nih berangan x hengattt...


2 comments:

  1. ti tihah & zafran..acik nida doakan KALIAN bedua berjaya dunia akhirat.....moga apa impian mAMA jadik kenyataan ya syg...
    akak, serius wediNg depa besh...dh tu pengantin lak alalalalal...mesra gitu...besh...besh...

    ReplyDelete
  2. nid's-...tenks..maknye nih mmg suka berangan x hengat punyerrr...pepun..aminnnn..doakan utk sofia jugak...:)

    tul la, best kan...dulu tgk siti kawen, mcm best jek...skrg nih SMS plak...pepun, om pompuan kan, mmg suka tgk yg cantik2...:)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK