nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Friday, October 22, 2010

fesyen islam kah..??

lucu..klaka..

aku mmg suka tgk fesyen..kalau boring2, saja2 bukak web2 mana yg ada gmbr model2 peraga fesyen..tp bab ni sumpah aku mmg terkejut...FESYEN ISLAM..??..hish jgn la mcmtu..

terus terang...aku bknlah seorang yg baik..rasanya suma tau, aku mmg x pakai tudung pun... aku mengaku bab tu mmg aku teruk, dan lansung x amik inisiatif utk perbaiki.. ..mungkin aku juga umat yg teruk...jahat kan aku..????

tp serius aku sedih bila tgk malaysia menganjurkan 'international Islamic fesyen'...

kalau org yg mcm aku pun dah berpendapat mcmnih..aku xtau la mcmne pendapat kwn2 aku yg mmg memakai sungguh cantik memakai tudung...

cuba korang tgk...


yg ni ok la..mmg cantik pon..



skrit pendek..????



apa nih..???aku pon x brani nak pakai weh..kat umah pon aku pakai bju kelawar je...



fuhhh....



dan yg nih paling aku sakit hati...'mim ha mim dal'..muhammad SAW...ada dkt baju..???



ni org2 kuat utk islamic fesyen..


speechlessssssss

9 comments:

  1. ish... islam ke tuh... islam bg ke dedah dedah belakang badan ngan dada tu. si tut!!! tak check betul betul ke fashion dorang tu. memalukan melaysia jer.. hish! emosi betul lah hari ni..

    ReplyDelete
  2. patut la fesyen islam ye mcm tu...org kuat nye pun sama...mana ade sorang pun yg menutup aurat...pikir2kan lah...

    ReplyDelete
  3. rina- kan...mmg betul2 memalukan malaysia je..

    suri- ya betul..patutnya panggil la org2 yg trendy tp mmg arif psl aurat..mcm ustzah masyitah, pn. mona owner hajaba, wardina..hish byk lg la yg mmg trendy walaupun bertudung..

    ReplyDelete
  4. cantik sungguh model2 tu ... hehehe

    ReplyDelete
  5. islam sekular... takut nanti jadi mcm turki... minta dijauhkan.. takut takut... (T_T)

    ReplyDelete
  6. hermmmm MUDUSNYAA....sapalah pakar design tuhkan...time dpt emel ni ...memang bengang jaa...dan bertambah-tambah meluat pd sidia tuh....merosakkan AGAMA YG SUCI...!!!1

    ReplyDelete
  7. salam..

    Aduhai kesian & sedih mcm nie punya fesyen dikategorikan sbg islamic..huhu smg Allah tidak menurunka bala kepada kita..

    ReplyDelete
  8. uih... ape punye pesen tu?? sape nak betulkan nih dah tuuttt salah sorang org kuat?? huwaaaaaaaa

    eh tu mcm Datuk K jer kan?

    ReplyDelete
  9. agak menyakitkan hati

    dorg ni xpham ke dorg tu buat salah? adoi..

    skitnya mata Islam dipermainkan mcm tu~

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK