nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, October 26, 2010

drama Tihah handle stress..

kalau stress..???
awak stress..???
anda stress...???
adakah anda berada di profession yg betul...????


jom tanya Tihah..
mcmne dia handle kalau mak bg dia keja byk sgt...


arrrrrr...tensionnya..keja menimbun2..
mak nih, bos bg dia keja byk2,
dia bwk balik umah, suruh sy pulak buat..
adaka patut...




byk betul paper nak kena siapkan..
yg mana nak kena amik dulu nih..
sampai lg tinggi menimbun dr saya nih..
fuhhhh!!!




jap..jap..berilah masa aku berfikir sejenak..
menenangkan fikiran..
kalaula abah dpt bwk aku gi bercuti kan best nih...
(abah, please take note)




tempat mana yg best tuk tenangkan fikiran ek..
(keja x settle2 lg tu, tido je byk)...





ZZZZZZZZZZZZ...
(dan keja yg menimbun still xberbuat)...huhuhu..
tido lg best..


bosan tul amik profession nih..
stress profession..
sapa soh amik "civil engineering" dulu..
kalau aku tau..
baik aku masuk AF je dulu..
jd penyanyi....
senang idop...

la..##la..###la..##
cintaku bukan diatas kertas...lalala
jahat..budak..jahat....


cerita diatas hanyalah rekaan semata2..jgn lakukan dirumah tanpa pengawasan org dewasa..
sekian, terima kaseh...

2 comments:

  1. adakah tensi telah melampaui segalanya.. hehehe

    ReplyDelete
  2. ha..ha... aku yg stress tgk..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK