nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, September 2, 2010

tag from siti syim..

hii..aku sakit kepala ptg nih..ntah knp dah semakin tua nih..tetiap kali nak peod sure aku pening sampai muntah2..pelik aku..sib baik hubby aku setia mengurut kepala aku tiap kali aku pening...

melalut....

dlm pening2, mood nak buat akaun xde..kalau buat gak takut x banlance..xbalance karang bos marah..so, lebih baik aku layan tag..aku suka org tag aku..
tp aku slalu lupa menjwpnya..anyway tenks siti..coz ingat kat saya yg pening dihujung nih..hehehe


kaki sapa nih..kaki hg ke siti..??hehehe

dan..antara soklan2nya....



1. Apakah yang bermain di minda anda sekarang?

aku pening kpala..bila la nak peod..kalau dah peod sure dah x pening dah..
dan..
hubby baru msg, dia akan amik lambat sikit...kalau lambat, nak beli kat bazar mana ek..??yg x ramai org..




2. Apakah nama samaran anda?

kat umah + cayang-cayang = suraya...SUE...lain terus kan dari nama belinda tu..hehehe
kat skolah dulu = ben...ntah pe ntah..
kat opis  =  linda dan belle...
tihah ngan ilham  =  emakkkkkkk ooo, emakkkk.... kakak ngan adik nak miloooooo




3. Siapakah 3 orang yang paling kamu sayang?

parent, anak2 dan hubby..eh, sibling skali..lebih dari tiga dah tu...agak2 de ke org syg aku..???



4. Panggilan untuk si dia?

abang..oooo abang....kekdg panggil abah  ooooo abah....sib baik x panggil abahnyee oooo abahnyeee



5. Hadiah yang anda impikan dari seseorang yang istimewa?

mcm2 yg aku impikan dlm hidup ni....penghargaan yg layak dan sepatutnya sesuai utk diriku seorang yang bergelar isteri dan belinda adzmi...

cantikkan..tp aku tringin warna torquise..

tp aritu pegi jln TAR trigin nak bju nih..besday aku ari sabtu nih..kalau la dpt beli tuk diri sndri...tp mahal..aku x mampu...



6. Blog yang selalu anda lawat?

suma blog2 yg de dlm list aku..trutama blog kengkwn aku..



7. Tagkan kepada 15 blogger

kengkwn opis suma dah di tag..

- suri
- nids
- aboi
- salfarina
- che pah dangdut..
- k.eja
- ina..
- byk la, aku pening...suma kengkwn aku la ek..

2 comments:

  1. Thanks sebab layan TAG nie..bleh le tepek award tue kat mana2 eks..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK