nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, September 6, 2010

selamat hari jadi belinda

happy birthday belinda...



4 september 1979..jam 8.20 malam..di Klang selangor..lahirlah seorang bayi yang diberi nama Belinda...(kalau nak tau maksud belinda, klik pada link tu)..

dan aku sempat memberi msg begini kepada ibuku..

"mak, dah pukul 8.20, 31 tahun yang lepas,
seorang ibu yang cantik tengah bertarung nyawa melahirkan seorang bayi..
terima kasih mak kerana melahirkan sue dan menjaga sue dgn penuh kasih syg..
sue sayang mak.."

setiap tahun pasti aku akan menghantar ucapan itu..
dansetiap tahun juga ibu ku menangis..sayang mak...


dah 31 dah aku sekarang..

special tenks utk saudara mara dan kengkwn yg wish besday pada aku..
sms yg tak berenti2 sabtu aritu..kul 12 tgh mlm, kul 3 pagi, kul 5 pagi (maybe sbb sahur kot)..hingga ke sepanjang hari..
dan harini bukak pesbuk ada ingatan dari saudara mara dan kengkwn..


terima kasih semua..
atas doa yang diberikan..
rasa bangga bila rupanya ramai disekeliling yang mengingati saya..
love u..muahhhh


cantik tak..??
purse baru..utk diri sendiri..:)


p.s:- ada yang tanya apa adiah dr Hubby..aderrr larrr..rahsia..xleh publishh..nnti lepas raya publish ok..tenks yang...

2 comments:

  1. happy belated bday linda!! moga panjang umur murah rezeki,sihat tubuh badan & cantik selalu.. :-)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK