nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, September 27, 2010

pelangi...

balik aritu aku nampak pelangi...
simple kan..???..tp aku suka..

x tau knp..rasanya dah lama betul aku x nampak pelangi..sejak aku duduk di KL kot, ke sejak aku menjangkau dewasa nih..mungkin sbb telalu byk pencemaran..so, pelangi dah merajuk utk keluar..

aritu, aku mcm tension sikit sbb letih drive..tp bila nmpk pelangi, aku tiba2 tersenyum..senyuman yg x dijangka...

dulu balik sekolah aku selalu nampak pelangi...pelangi yg keluar dari kawasan sawah di kampung aku..indahnyaaaa...tapiiii

bdk2 sekarang pun rasanya kenal pelangi melalui buku sahaja...kesian kan..

dan senyuman tu juga sampai aku kerumah..

pelangi mmg indah..sungguh indah ciptaan maha esa...

wahai pelangi, keraplah engkau menjelma dihadapan mataku..
melegakan jiwaku yg resah, resah yg tiada kesudahan..





x nampak kan..???tapi xkira, aku nak boh jugak gmbr nih..

Terima kasih Allah atas ciptaan mu yang indah ini...

3 comments:

  1. kena tilik btol2 baru nampak.. wah2 sempat snap gambar ek

    ReplyDelete
  2. hi3x stuju3x.. caye pong suke tgk pelangi.. skrng kalo nmpak pelangi mmg teruja sangat2 r.. sbb cam ssh dh nk kua..

    is pon de ambik snap cenggini mase drive 7 de pelangi time tu.. hi3x serupe la kite..

    ReplyDelete
  3. K.N- Kena tilik pakai teropong..hehehe

    is- cantik kan...ni pon dah mula kabur2 dah warnanya..kalau nmpk oval elok jek, sure lg cantik..:)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK