nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, September 20, 2010

eid mubarak 1

tak terlambat rasanya kan..tgk blog kengkawan lain, suma dah wish happy raya..

rasanya aku agak ketinggalan kot...tp memandangkan syawal masih panjang, dan gmbr dlm HP aku byk utk di 'jurnal' kan..so, layan je la ek diari bergambar aku..

taun nih aku raya di kedah..mlm rabu kami bertolak dah dr KL..alhamdulillah..perjalanan tanpa masalah..


Pdg. serai..here we come..



hari raya warna warni..1 malaysia la katakan....
nmpk x bendera kat blkg tu..:)



Posing abah ngan Ilham..





aku berjubah..abg syg belikan...
raya taun nih..suma bju2 kami sekeluarga abg syg belikan..
aku x tgk dan pikirkan lansung..
tau2 blk dah de baju dah...




encem x ilham berjubah...??



posing ngan adik..
tau aku pakai jubah..sibuk jek dia pon nak pakai jubah gak..



nih baju yg dadima dia buat khas tuk anak cucu dara tersayang..



ptg raya..dah penat..aku pon dah penat gak..lepak jap..



tgk sapa dtg umah aku beraya..???
Intan & family..
aku suka sgt....
taun2 dpn intan dtg lg ye...
 
 
 
pagi td dtg opis, ramai yg tanya, 'syok beraya'..??
dah nama raya kan, mesti la syok..
dtg opis yg x syok...hehehe
 
taun nih raya x penat sgt sbb adik aku de maid..
so, takat2 cuci pinggan dan buat air tu, aku x amik port dah..
kalau korang prasan, umah aku bercat purple dan oren tu..
dulu aku cat sensorang tau suma2 tu..siap lekat wall paper lg..
suma aku buat sensorang..masa tu semangat nak raya berkobar dan aku x kawen lg..hehehe
 
pe pun aku puas ati raya nih..
aku dpt beraya ngan arwah abahku di pagi raya..
dpt melihat kuburnya dan mencium nesannya sudah cukup bermakna buat aku..
selalu aku bg duit raya dkt abah..
taun nih aku sedekahkan abah surah yassin byk2..
sayang abah..
 
 
nanti ada part 2 pulak...:)
 

3 comments:

  1. wahhh sungguh ayu linda berbaju jubah ittew.. sejuk hati abang sayang linda tu tgk berjubah. huhuhu.. ada maksud tu linda.. hahaha

    ReplyDelete
  2. comelnye baju dadima buatkan tu... suit them both!

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK