nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, September 2, 2010

Dumex, edisi terhad strawberi..

arini aku mcm promoter sikit..

Mari sini Tuan-tuan dan puan puan, kami dari syarikat Dumex ada mempromote susu perisa terbaru iaitu.....susuuuuuuuu strawberiiiii...amcm..???jadik tak..???

last month aku jenjln ngan hubby..terpandang susu nih..mcm nak beli dan tak..
dan bln nih aku beli gak..atas nasihat hubby..
saja cuba..asik susu coklat jek...
tp katanya susu nih terhad..
nak test market...
kengkwn try la..
kot2 anak minat...

dan anak aku..
tihah- walaupon tihah pengamal pink sejati mcm yg aku beritahu di sini ....tapi tihah xminat..dia mcm muak..sikit je dia minum..tp tihah mmg cerewet bab2 mkn pon..dia bkn boleh tgk pelik2, sure xnak..

ilham- dia mcm aku..suma belasah..dan dia suka..licin dia minum...


ni la susu terhad dumex tu...harga mcm biasa..
dumex kan murah jek..



kalau tgk serbuk dia warna putih mcm biasa..
tapi bila dah bancuh air bertukar warna pink..
bau pon bau strawberi...
mcm sedap jek..


tgk bdn ilham dah semakin naik skrg..boncet dah perutnya..


kalau korang prasan, kakak bkn minum, dia kemam jek puting tu..
kemam sbb takut aku marah, dia cerewet2 mkn..


ha cepat..!!!
sapa abiskan susu dulu dpt adiah...



p.s: susu nih kalau boh agar2 sedap tak buat dadih ek..???

3 comments:

  1. uish jgn boh lam mknan linda.. kan ke susu bebdk tu utk pembesaran.. haaa nak besar lg ke?? ekekekeke

    ReplyDelete
  2. k.N-errrrr aah la...sib baik k.n ckp..

    ReplyDelete
  3. uiii...kakbeLL mcm best jaa susu nie,...
    nida br tukaq susu ZAHRA' ke sustegen....perisa vaNila...alhamduLillah tgk dia la lalu makan

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK