nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, September 1, 2010

berbuka di otel..

basi dah kot cita nih..tp memandangkan ada gmbr dlm hp aku, so, aku publish la gak sblm aku detele gmbr tu..

last friday aku berbuka kat De Palma hotel ngan mak ngan anak2..hubby xdpt pergi sbb hari tu kan Nuzul Quran, so, dia ada program berbuka dan terawih di opisnya...

perjalanan ke ampang lancar, maklumlah, dkt je ngan umah aku..tp kat dlm otel tu yg sesak..ramainyerr org...nak amik mknan pon susah..tp dlm susah2 tu byk la gak aku mkn...cuma frust aku x sempat rasa kambing dia sedap tak..??

Dua hero encem yg x reti dok diam..ilham and irsyad anak syim..


sengih ilham sampai kuyu mata2..


ada kump. UNIC..

lupa tangkap gambar sblm mkn..
dah kenyang baru tringat nak snap..

mmmm, mkan dia ok sedap..tp sbb ramai dan meja jauh dr tmpt lauk, so unhappy sikit..
mcm taun lepas berbuka kat Marriot, best, selesa jek...

5 comments:

  1. ya btoll.. makanan jauh sgt.. dah letih gi mari dah x lalu nak mkn.. belasah air jagung & udang grg jer.. huhu

    ReplyDelete
  2. ye r Linda, kt Marriot lg gempakss kan.. merasa gak la mkn kat Marriot thn lepas.. Is dpt mkn hr tu pong pas seme dh blk daaaa.. Adat la kan org dh jd mak ni hu3x

    Uitkss geram r tgk Tihah hr tu.. ley ke Arissa ikot jejak ke'cun'nan Tihah?? :p

    ReplyDelete
  3. k.N- frust kan..sbb jauh, mmg mcm malas nak gi ulang2..

    is- hohooooo...cun...sib baik xckp dpn dia..kalau xprasan dia..aritu intan puji dia, blk trus dia ckp kat abah dia..
    eh, arissa cute larrr..sure..mesti sweet dia nnti..

    ReplyDelete
  4. kredit la coz gmbar anak kiter pun ader...mmeng tihah tu pandai bergaya kan..suker tgk dier

    ReplyDelete
  5. syim- dia tu suka mcm princes2..makan, jalan pon nak mcm princes2..tp bagus jugak, tertib sikit jadinya..hehehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK