nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Friday, September 24, 2010

ayam penyet wong solo

arini jumaat, kalau kengkwn mcm blur ujung mingg nak mkn kat mana, aku cadangkan kat wong solo nih..

sedap..
aku slalu lalu dpn restoran nih..tp mcm x tersinggah, sampai la satu ari bebdk opis aku ajak konvoi ke sana...

mmg sedap...dulu aku slalu mkn ayam penyet kat Johor jek..skrg dah de port kat sini plak..

tp bg aku ayam penyet JB lg best..tp pepun wong solo xkurangnya..mungkin kurang satu markah dr JB punyerr..

eh, lupa plak nak ckp..wong solo nih dkt Kg Baru..dkt simpang empat masjid Kg baru tu..mengadap bank ATM maybank masjid...

layan gambar la ek...Restoran Wong Solo..ada sign JJCM..


dan yg paling penting Halalan Thayibban



ini bkn ayam penyet, tapi daging penyet..
pilihan Zam..sedap jugak..

yg nih baru ayam penyet..pilihan aku..terung tu dia buat ala2 rendang...



Syim & Zira..Sengih Zira nak mkn ayam penyet..


licin suma org makan..sampai ke tulang2 nya pon sedap digigit..


Fuh!!!apsal susah betul aku nak publish gambar2 arini..sampai dah nak naik giveup dah...

4 comments:

  1. wah wah.. promote baekkk punya... hmm harus terjah jugaklah pasnih.

    ReplyDelete
  2. sedap nyer....x ajak kite pun..ye la... da ada geng baru nmpak????? (jaja chomel)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK