nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, August 2, 2010

Tihah @ Bird Park @ Tadika SBC

kamis aritu che Tihah de rombongan Tadika ke Bird Park..dan aku..??? amik cuti lerr, xcited..aku rasa aku lerr parent yg paling xcited skali..

- dari pagi aku anta dia ke tadika

- tunggu sampai basnya sampai.

- biar dia naik bas,

- terus aku berkejar tunggu kat bird park, tunggu sampai basnya sampai..

- bas dah sampai, aku tunggu  dia bratur, pakai tiket, sampai dia masuk reramai..

- aku g jenjalan jap sementara rombongan tadikanya dlm bird park..

- kul 1 tghari tepat aku g mcdonald jln pahang, tgk dia mkn kat sana, ramai sungguh student tadika nih, abis penuh 2nd level tu ngan kengkwn dia..

- ada xtiviti sikit kat mcdonald

- kul 3 smtr dia naik bas semula, aku trus ke tadika dia menunggu dia sampai..

xcited kan..aku dan ada lg satu parent jek yg mcm tu..btul2 memberi sokongan kat anak tersyg..hehehe
siap amik cuti lg tu...

pepun, tahniah 4 all the teachers, yg mmg terbaik, dan berjaya menghandle suma bebdk tu dgn cekap..tambah2 bila reramai tu nak ke toilet..bygkan 3 bas besar tu..


ramai kan bebdknya??..semua seisi pagi dan petang berkumpul..



kawan baik tihah, Vanessha..sweet sgt budaknya..
dia panggil aku pun 'untie, untie saya baik dengan amni tau'...

Notis..



Vanessha, Tihah dan sophia..cute jek..

Tihah, posing sikit..muahhh

Penuh Mcdonal jln pahang dgn bebudak nih..
Tihah yg dah berpeluh2...

5 comments:

  1. chUmilnyaa anak dara kakBeLL.....cun cam mama dia.....bagus laa tadika nieh..sevic baikkk punya...

    ReplyDelete
  2. nid's..hehehe..tp tadika nih mmg bagus..ada blaja mandarin, ada iqraq, and teacher dia mmg ckp fully english..sapa ckp melayu, teacher x layan..sejak tihah tadika kat sini, english dia dah makin ok..

    ReplyDelete
  3. ha..ha.. kate je la mak tihah pun teringin nak gi bird park join rombongan. hu..hu..

    ReplyDelete
  4. i like~~~ bestnyer linda gi teman tihah bird park.. tak macam rombongan dah tu.. hahahahaha.. mesti tihah kata "ni mak aku ke aku yang nak pergi bird park ni..." kakakaka... tapi kalau rina pun akan jadik excited mcm linda kot. yer lah first time kan..

    ReplyDelete
  5. rina- best kan..linda nih kalau bab2 gedik2 nih mmg linda xcited lebih..hehehe..mak dia pun dah mcm budak2 jgak..hehehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK