nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, August 9, 2010

permohonan berpisah dah diluluskan..

mcm gempak jek tajuk..jgn salah anggap ok..kasih syg aku pada mohamad taufiq hamdan tidak berbelah bagi ok..

yg aku maksudkan, permohonan utk tukar bahagian... setelah 5 tahun aku bertahan, akhirnya aku x boleh pergi lg,bulian, cacian, makian, hinaan, smpai satu2 masa aku rasa nak muntah ....air mata pun x payah ckp, betapa byknya keluar sbb perasaan terhiris, dan skrg hati aku sudah hancur lebur..dan dgn tangisan itu jugak yg aku bawa jumpa dgn pengarah..thanks bos sbb memahami..dan dia mmg dah lama tahu penderitaan aku, dr kwn2 aku yg sentiasa memberi sokongan, cuma dia menunggu luahan dr aku sahaja..dgn muka yg sedikit hampa, akhirnya, Bos sign kelulusan tu..

dan, seterusnya, aku jumpa dgn Dato' Lim, TKP JPS utk mendapat sokongan..dan Dato' Lim pun memberi lampu hijau..

dan surat itu dah diambil tindakan oleh pihak khidmat pengurusan..thenks PBKP dan maton..yg sudi melayan aku...

info dr BKP, kemungkinan aku akan ditukarkan pd bln 9..iaitu lepas raya..memang..!!..memang aku dah tak sabar2 menunggu tarikh itu...

tapi dalam kegembiraan itu, aku sedih....
sedih utk meninggalkan kwn2 aku yg sgt2 baik..
aku x dpt bygkan samada aku akan mendapat rakan2 sebaik rakan2 d Ukur Bahan..

Intan, kak.Tee,layla,k.nik,isma, K.silah, K.idah, K.nora, wani,zira, sinomosa, k.kama, syima, k.N, zam, farah,K.Ina, K.ani, zue..semuanya baik2..sentiasa ada utk memberi sokongan kpd aku dgn senyuman..

and u boys, en lan (alamat merah memanjanglah kad bos aku nih nanti),e.samian, hafez, zaki and syahir..

dan special 4 my best buddies, Jaja and Kerol... yg sntiasa bersama aku susah senang d opis..yg slalu mendgr + melayan leteran aku, tensionan aku..tangisan aku..hehehe..

korang mmg best!!!...


aku menaip surat nih dgn penuh kesedihan..






Doakan lah aku, semoga mendapat yg terbaik d tempat baru nanti..
dan,
 tgh berpikir2, bahagian mana yg best ek..??hehehehe

3 comments:

  1. alamak... cedey nyer... tapi kalu itu yg terbek buat seorg sahabat, kami relakan... tp jgn lupakan kami yer... i will alwayz follow u... muahhhh

    ReplyDelete
  2. k.N- tenks ye..hehehe, xtau lg dpt pindahnye bila, tgh tunggu list jek..pe pun kita still keep friend..

    aku-alamak, silap, terrrrpublish hg sbgai best buddies plak..tu kembang 4-5 mangkok la tu..huhuhu

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK