nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, August 23, 2010

diari ramadhan Belle..

huahuahua..tiru tajuk suliana..diari ramadhan sue @ diari ramadhan rafiq..eh, lama x tgk cita tu kan..dulu suka gak tgk diari ramadhan rafiq tu..:)..

sebenarnya sesaje jek tringin nak update psl ramadhan aku...ujung minggu, aku yg jrg2 masak hari keja, tp kalau ujung minggu suma aku masak, dr nasik, lauk pauk sampai la ke puding/bubur/ext...

tp aku x lerr pandai masak...tp booleeeehhh la tahap hubby aku dah semakin gemuk dah..dr suar dia saiz 32 sblm kawen, dan skrg dah saiz 36..huhuhu..(abg jgn risau ok, abg montel pun sue syg)

melalut....

ari sabtu aku buka puasa d umah mak dkt pantai dlm..best kumpul ramai2..dan mlm, terawih ramai2..:)

dan ahad..aku masak..x seberapa pun..janji hubby mkn abis..

apa aku masak..???



taraaaa.....


Telur Masin +
Perut Lemak cili padi...pedas gilerrr...
pakai cili kampung..umah aku suma mkn pedas,
 termasuk la tihah & ilham..


pe nama ntah, tp mknan jawa..
ikan bilis + kentang goreng cili..


Kobis Goreng udang kering...


Bubur Cha-cha...



fuhhh...yg penting suma kenyang..sampai tahap nak rukuk time maghrib mcm rasa nak tertongeng ke depan..hehehe


tgk, lepas mkn, abg syg dah semakin kuat..
ala-ala popeye yg memkn bayam..



Tihah pun mkn ceria + aktif sampai boleh memain bola tanpa henti..



dan adik yg 'terlalu baik' sampai merajuk sbb kena marah..
ha!!! tu larr bersopan sgt...


lari tajuk......

3 comments:

  1. kakBeeL tetiba dh jatoh chenta ngan ikan bilis+kentang tuh..menarik tuh..akak,KALo tAK KBRTN share resePi dia.....blew...ehehhehe

    gOod...mUmmy pandai masak sehiNggakan daddy menjadik kuat dan sihat...eheehe

    ReplyDelete
  2. hehehe....sedapnya... biler lah aku ni nak berkesempaatan memasak...asyik mkn luar jer...tak pun bakal mak mertua tapaukannn

    ReplyDelete
  3. tak tiru pun, kita pun amik tajuk org gak .. hehe.. tihah pose ke? :-)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK