nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, August 16, 2010

aktiviti mlm ramadhan @ terawih..

hii..salam ramadhan..sesajek jek nak story..ujung minggu aritu aku suka...sbb at last aku dpt gak pergi terawih..aku jrg2 amat dapat pergi terawih walaupun keinginan membuak2..ceewahhh..tp memandangkan mak dan adik ada kat umah ujung minggu aritu, de la org yg dpt jaga anak2ku buat seketika...hehehe

knpnya aku jarang..???sebab aku ada anak2..susah la sebenarnya kalau dah ada anak2 dan nak pergi terawih..mungkin bg sesetengah org akan kata, apa yg susah, bwk la saja..

aku x nak bawak anak2 aku sbb, anak2 aku susah nak dikawal, tambah2 si adik..aku x nak sebab anak2 aku yg x reti duduk diam, org lain dah x kusyuk plak smbhyang nya..rasa mcm bersalah jek..hehehe

nanti diaorg dah besar sikit, dan dah paham apa perbezaan masjid/surau dari tmn mainan baru aku leh bwk..:)

pepun, nak terawih, sempat lg berposing..hehehe..melampau kan...
jubah yg hubby beli dkt mekah aritu...


my encem..:)
masjid salahuddin al-ayubi, taman melati..
aku amik sambil berjalan laju, kelabu dah gmbrnya..

ramai, penuh saf, sampai keluar2..

gmbr2 miang..hehehe

pehal, merah lak mata aku..lupa set 'red eye reduction'..




dan..tetiba ada kek..
sebenarnya 14/8/ aritu gak besday adik kesygan aku, MIZA..
saja buat suprise kat dia..
dlm kelam kabut, petang tu gi beli,
blk2 terawih, terus potong kek..
nyummy..
'hepi besday artis'..hahaha
marah dia bila aku panggil artis..
yela, tetiap ari de jek muka dia dlm iklan2 kat TV..
drama syurga cinta la, shah jehan la,...
iklan sunlight la, iklan celcom la, mcm2..
sampai iklan nak bukak posa pun de muka dia, tgh baca doa..


tp artis sambut besday pakai bju kelawar..hahaha
dan dua sikonet anak2 kesygan MIZA tu pastinya menyibuk..

7 comments:

  1. emmm.. kan manis bertudung tu hehehe...

    ReplyDelete
  2. en.lan- insyallah..xlama dah..:)

    ReplyDelete
  3. memang kalu de anak² nih, bek je duk umah jaga dorang.. sbb takut r kalu diorg pg masjid pon, mengganggu, pas tu kita pon x khusyuk gak kot² dorang men kat luar... kena kidnap pulak kang.. hish zaman skang ni mcm² kan?

    p/s : setuju ngan en lan.. hehe

    ReplyDelete
  4. btul tu..paling takut kot2 depa main2 kat luar..sampai kita pon x kusyuk..:)

    k.N...errrr, jwpn yg sama..insyallah..mmg xlama dah..:)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...

    terawikh leh mempereratkan lagi kasih sayang kita ngn Allah...

    ReplyDelete
  6. benz, miza jadik artis? kat TV berapa? tingin nak nengok nih.. habaq mai satt...

    ReplyDelete
  7. k.eja-aah, dia blakon biasa2 jek..sbb dia kan mmg ada keja tetap dan mlm pon tgh blaja lg kat Uitm..ujung minggu punye job je..saja carik duit lebih..

    tp, iklan yg paling slalu dok pusing kat TV3 @ tv9, iklan sunlight, yg s.shahira kenduri tu..dia dok btul2 sblh shahira..pakai bju putih, bunga ijau..

    dan lg satu yg slalu pusing TV3 @ tv9, iklan celcom, slalunya sblm azan bukak posa tu..yg satu family 4 org kat meja mkn..tgh baca doa bukak posa..

    iklan astro de gak..tp susah nak describe..drama de la sikit2..:)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK