nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, July 20, 2010

xtiviti ujung minggu..

hii, pe kbr..??aku tgh boring + bengang..x tau la knp, tp yg pastinya aku bengang...aku cuma nak ulang kata2 aku dlm fesbuk lg skali..

"apabila kita mendapat kuasa, jgnlah sesekali melupakan org di bawah, kerana org dibawah itu juga mempunyai hati dan perasaan, walaupun dia selalu tersenyum bila dimarahi.."

mungkin ada yg tak tau kpd siapa kata2 nih ditujukan, tp mungkin jgak ramai kwn2 aku tau knp sapa kata2 nih ditujukan..

dah, lupakan fasa sedih..

sbnrnya harinih sepatutnya hari yg mengembirakan, sbb, pg tadi aku pergi dgr ceramah dr ustaz Ridhuan Tee..mmg best, siapa yg ada peluang utk dgr ceramah ustaz ridhuan tee nih jgn le lepaskan..penuh ilmu, kelakar, tak boring, dan orgnyerr cute jek... suka aku tgk orgnyer, mcm aku suka tgk Imam Muda..korang tgk tak..??..tp imam muda kegemaran aku (imam nuri) dah terkeluar, tp sib baik Imam taufeq ngan imam hisbur ada lg...
Tenguk, walaupun berwajah sederhana, tp tenang jek muka2 diaorg nih,
sejuk perut aku mengandung kan depa2 nih dulu,
ceh!!, bila masa lak depa2 nih jd anak2 ko Bell oit...

hehehehe..

Ilham sayang, nanti dah besar, pandai mengaji dan hafazan mcm pakcik2 Imam Muda ye...




###..pe daa, btul2 jiwa kacau..tajuk lain, cita lain..

4 comments:

  1. AWAT NI MARAH2.. SABO SABO.. WAAA CUTE ANAK... IMAM MUDA.. BESH KAN.. RANCANGAN TU MMG BAGUS

    ReplyDelete
  2. xoxo-tgh sabar la gak nih, kalu tak mau kena telan dah org tu..hehehe
    mmm,mmg best, satu rancangan yg leh dijdkan idol..cewahhh..:)

    ReplyDelete
  3. wah yg tgh tu encem rrr... x sempat nak tgk lg... asik miss jer.. tao2 dah nak final kan??

    ReplyDelete
  4. aah kan k.N..diaorg nih rupa sederhana jek, tp bersih jek mukanya..skrg dah nak final dah, tinggal 4 org dah, jumaat nih akan de lg sorang terkeluar..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK