nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, July 22, 2010

tag dr syimah..tenks, muahhhh..

Pisang emas dibawa belayar, masak sebijik d atas peti, utang emas aku x mampu byr, utang tag aku jwp jua...hehehe..tenks syima

1. Apakah yang anda akan buat bila anda tahu kawan anda tikam belakang anda?


aku tau mmg ada org tikam aku dr blkg..tp dia bkn kawan aku..sapa ntah..buat sakit hati jek nak ingat..betul2 dasar 'garfu', cucuk sikit punya baik...

--------

2. 6 orang dihati anda?

emak, abg cyg, Tihah bucuk, ilham macham, miza (adik aku), byan (abg aku) dan arwah abah..cayang semua..

-----

3. Anda rasa anak anda comel?

---> hish, mesti larr, bkn takat comel, tp jelita, hansome, kacak, menawan... tgk baka larr..ahaks..(muntah jap)

-----

4. Single or taken?

---> already taken for 7 years, and its will be ever after...'Mr taufiq' ure lucky tau..hehehe
-----

5. Blog yang anda suka?

---mana2 blog yg aku rasa nak klik..:)
-----

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?

---> kemas..??kalau dkt katil tu, mmg aku akan kemas setiap kali bgn tidur, tp kalau korang pandang blkg pintu, HA!!!, jgn terkejut, ada segerombolan baju2 yg belum dilipat...hahaha..

errrr, pe kategori tu ek..?? kemas tp tidak..??? tidak tp kemas..??atau suci dlm debu..???
-----

7. Lagu terakhir yang anda dengar?

---> Jahat from Stacy...mmmm, anak aku suka lg nih...

-----

8. Last text message?

---> from one of my best buddies.." Linda, Intan MC, sakit prut, Mak tiri ada tak..??..kalau dia marah2 suruh buat keja intan, ckp linda xtau password tau, ckp intan dah tukar"...

and aku reply,

"ok Int, jgn pikir byk2, its all under control, hv a good rest, awk tu ngandung, take care ye yang"...

kesian kat kami berdua..mangsa keadaan..huaaaa....
-----

9. Last phone call?

---> kerol..sibuk jek tanya, apa gosip + hal kecoh2 (perang dunia ke 8) semlm..mengalahkan 'pah bedah' lah pakcik nih...
-----

10. Hari terakhir anda menangis?

---> semalam..dari petang berterusan ke tgh malam..dan pastinya bila aku mengadap NYA, air mata aku dah tak dapat tertahan lagi..
"Ya allah, aku tahu, hanya engkau yang benar2 memahami aku, rahmatilah aku, dan jauhkanlah aku dari kekejaman orang yang tidak berperikemanusiaan"...

dan tiba2 air mata aku kembali menangis...

-----

11. Senaraikan LIMA warna kegemaran anda?

---> purple, purple, purple, purple, purple...aku suka sgt warna purple, tp yg aku heran, knp ntah bila aku beli baju mesti warna biru...hish...

-----

12. Orang yang terakhir anda ber YM?

---> ntah, dah lama benorrrrr x bukak..ada lg ke akaun aku tu ek..??
-----

13. Game yang paling anda suka?

---> jarang larr main game..game ngan hubby sukerr larr...(ouuwwwww belindA, awk lucah!!!!)
-----

14. Adakah anda peminta MCR?

---> MCR, pe tu..?? Muka Comot Rongai kerr..???

-----

15. Apa perasaan anda jawab tag ni?

---> sukerr jek..
-----

16. Anda rasa tag ni best?

---> ok, perlu peningkatan...hehehe
-----

17. Tag 10 rakan anda.

---> rasa mcm kengkwn opis aku suma dah jwp..
maybe tinggal, dhiya, Fira, suri, k.eja, irma, kerol, Mima, ipah zautuliffah, che pah dangdut, pini..byk gak tu..hehehe

3 comments:

  1. sama2..mcm kena je kiter tag ni kan...boleh luahkan perasaan

    ReplyDelete
  2. aku ker cik pah dangdut tue....hehehehe...ker perasan jer...

    dah ler blog dah lama tak updated...nanti2 lah yer

    ReplyDelete
  3. che pah- hehehe hg la, sapa lg yg layak menyandang gelaran che pah dangdut tu...

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK