nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, July 8, 2010

kursus pengurusan jenazah..

last week aku g kursus pengkebumian jenazah..aku sukarela tau..
mmg aku berminat benorr nak pergi..saja..at least, nnti kalau ada kematian @ diri sendiri yg dah sampai masanya, at least aku tau mcmne nak uruskan jenazah dan mcmne aku diuruskan..

seram jugak..rasa mcm sedih pun ada time kursus tu..sayu jek..ustazah yg ajar tu best..mmg baik dan byk sgt pengalaman, uruskan VVIP, uruskan mayat kat overseas..tp yg menakutkan, masa ustazah tu dok ajar kapan, ramai yg mcm ada terbau jenazah sikit..knp ntah...pembawakan kot...







P/s: Ya Allah, Permudahkanlah urusan kematian ku nanti, walaupun diri hamba mu ini serba kekurangan..

1 comment:

  1. bagus tu linda, utk bekalan diri sendiri, mana tahu klu saudara terdekat meninggal, kita ada juga skit ilmu yg belajar ni kan.. su pun pernah bljr sekali.. :-)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK