nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, July 27, 2010

diet and new hair cut..

rasanya mcm lama dah tak menukar pattern muka.(leh kew ckp pattern muka ek??)...memandangkan aku tgh gigih diet, dan rasanya muka aku pun ada kecik la sikit (aku rasa lah, xtau la kalau org lain nmpk aku dok kembang jgak) dan eloklah aku pon mengecikkan jgak rambutku agar x kembang setaman seperti selalu....

jd ke ek..???

buat kat kedai kegemaran aku dkt kg. baru, si alice nih sampai keta aku pun dia dah kenal..

muka perasan...

lepas gi salon, mkn kat pizza..tp mkn ala2 diet la gak kononnn nya...

diet ke mcm nih ek..??air limau segelas, mushroom soup semangkuk dan salad for my lunch...

Diet la sgt kalau, mayonis letak bapoknyerr byk mcm tu..


dan...


walaupun cita bebdk nih xde diatas, aku nak boh gak gmbr nih...sweet kan..susah nk dpt adik senyum selebar itu..huhuhu..

5 comments:

  1. just nice :-) rambut raya eh?:-)
    nak diet gak la, nak simpan duit utk raya.. blh ?? hehe

    ReplyDelete
  2. sue- jgn diet, awk dah kurus lah, kalau amik lelemak linda sikit boh kat awk leh..??hehehe

    ReplyDelete
  3. linda diet??? mmmm ok aku percaya.. ha..ha..

    ReplyDelete
  4. wow...nie tak leh jadi nie...linda dah kurus nie...nanti aku wat entry aku dah kurus plak...nanti komen yer

    ReplyDelete
  5. che pah- chaiyok, hg kena kurus sblm kawen nih che pah..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK