nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, July 5, 2010

bila mengajar si cilik sembahyang..

hii..lama x update..sibuk melebihi batas padi..nak breakfast pon xsempat..sesaje nak cita..skrg nih tgh melatih Tihah sembahyang..awal sgt kan..???saja jek..sbb tiap kali kami sembahyang, dia akan sibuk2 gak nak sembahyang skali, so, xkan nak marah kan..??, xkan nak kata, "keluar, jgn kacau mak,mak nak sembahyang".., takut2 nnti dia pikir yg sembahyang tu x baik kan..so, .. aku belikan kan telekung yg khas tuk saiz dia, dan hubby aku belikan sejadah kecik tu..suka kemain..

so, tiap kali sembahyang, aku akan tanya, kakak nak sembahyang skali tak..??..tp ada masa2 yg dia kata "taknak la mak, arini saya xnak sembahyang"..aku ok kan jek, kecik lg kan...


tapi....sila abaikan semak2 di bilik tu ek,ni bkn bilik tidur, bilik nih namanya bilik sumbat, dibuat supaya bilik tidur tak semak...suma almari2 sefamily diletakkan dlm bilik nih, towel2, beg2, kalau korang prsn mesin senaman aku pun ada dlm bilik nih..hehehe

                                                                         my darling...

7 comments:

  1. bagus la tihah.. nnti dh besar, jgn mls smyg k..:-)

    ReplyDelete
  2. tul tu sue..jgn kecik2 jek..harap smpai ke besar..aminnn

    ReplyDelete
  3. GOOD MUMMY....bagus la sis.....ajaq anak dari keciL menGEnal si penciptanya.......

    ReplyDelete
  4. bagus2. semoga tehah menjadi anak yg solehah, sejuk perut mak die.

    ReplyDelete
  5. asamboi- perut mak dia mmg sentiasa sejuk..tambah2 dok kat ukur bahan yg berekon
    -35'C,dibawah paras beku..hehehe

    ReplyDelete
  6. gud girl...irsyad pun dh pandai skrg..bila kiter solat mest nk solat gak...layan je la

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK