nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, June 9, 2010

topi baru, memen baru, dan aku yg boring..

aku yg boring..mmg..rasa mcm dah lama aku x update...
v
v
kesunyian
v
v
abg syg aku xde..
v
v
ada satu2 ketika bila anak2 degil dan aku marah2, Tihah ckp "kakak x suka mak, kakak syg abah jek walaupun abah xde"
v
v
dan aku nangis..
v
v
abg, call la sue...rinduuu nyerr..
v
v
dan sue menulis nih di kala baru 4 hari aku xjumpa@ dgr suara abg..
mcmne nak meneruskan lg dua minggu..
v
v
BLURRRRRRRR

dah..dah..cukup sedih2..awk ada anak2 okay belinda adzmi....mereka kan nyawa awk..so, ceria la sikit...
mmmmmmmmmmmmm, okay..okay...
ilham ckp, " abah tak de, tapi adik ada memen".........memen = utraman okay....
ingat sama ke abah ngan memen ha syg..???
walaupon memen tu sama besar ngan adik....


ha! nampak tak memen adik nih..??
sama besar jek adik dan memen..
tetiba rasa mcm anak aku ada tiga org lak..
(gmbr nih d ambil dr KFC restoran jejantas air keroh blik dr JB/Singapore)..



and last week aku beli topi baru tuk tihah..dah lama berkenan topi pattern kawaiii mcmnih..at last beli gak..kalau sesapa berkenan leh la beli kat sini..bagus tau survis nye, aku tempah ari rabu ptg, jumaat pagi aku dah dpt..


tomeii tak..??
Tihah ckp, "nanti abah balik keja kakak nak tunjuk kat abah, mesti abah ckp kakak cantik"
mmmmmmm...
dan knp topi nih nmpk tihah pakai mcm ketat, x mcm model tu pakai..??
sbb topi nih boleh memeri..aku x kembang2kannya lg..

dannnnn..abg tipon larrrrrr...(sambung jiwang balik)...huaaaaaaaaa..dan korang....jgn layan kejiwangan aku okay... hehehehe

No comments:

Post a Comment

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK