nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, June 29, 2010

Dadima dan cucu2nya..

lama gak aku tak buat post..tetiba jek mcm blur x tau nak buat cita pe..dan td ada perhimpunan pg dkt opis aku, aku kena ganti kan Tuan Pengarah sebagai ketua kontigen, dok dpn skali skali ngan pengarah2 bahagian yg lain..hehehe..skali skala merasa mcm JUSA ok la kan..hehehe..sib baik aku pakai cun arini..(Perasan, uwekkk)..

melalut!!!..last weekend, Baiya,abg aku dr kedah dtg..so, suma berkumpul kat umah mak aku..umah mak dah jd mcm tongkang pecah dah..tu baru cucu2nya 4 org tu..mak aku pon dah terjerit2 nak mengawal keadaan, tambah2 si Ilham ngan Amar (anak abg aku) yg amat2 lasak..

last2...tgk larr, Dadima nye tgh idokan cucu2nya.. terlentok dah penat..



Tgk dah mcm anak2 pelarian somalia dah..

Tgk dadima dah terlentok dulu..

ntah mcmne ntah musuh tradisi nih boleh duduk sblah2..

Tihah ngan Balqis mmg rapat mcm belangkas...

3 comments:

  1. haha.. at last dadima yg tertido dulu ek.. hehehe

    ReplyDelete
  2. dah cam nursery dah.. huhuu..

    umah kak eja pun sama laa 2 minggu lepas.. rasa cam taska pun ada.. yang jadik mak tarzan nye sapa lagi.. mujur x ilang sora..

    ReplyDelete
  3. fira- jgn kata dadima nyerr, mak nyer pon slalu tertido dulu..hehehe

    k.eja- jgn kata jd tarzan, siap bersilat lg kdg2..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK