nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, June 2, 2010

akan rindu..

abg syg akan terbang jauh nanti, ahad ni..terlalu jauh..xde coverage..xdpt call..di negara org..berminggu2..

sue d sini akan kerinduan..selalu sue yg tinggalkan abg dgn anak2..tp dlm malaysia je..still dpt call setiap sejam..kali nih abg tinggalkan sue dgn anak2..

untuk ke saat abg tiada nanti, sue dah rangka apa yg akan sue buat dgn anak2..utk hilangkan rindu anak2 kat abg..i wish i can be a supermom...slalu abg membantu byk keja2 yg tak termampu sue buat sorang2..tp kali nih semuanya sue akan buat sendri..

hope everything will be okay....


our hero..

##..post nih sbb tau abg mesti akan baca..abg pembaca setia blog nih kan....

6 comments:

  1. berapa minggu kat sana linda? tuntutan kerja ke?

    ReplyDelete
  2. wa,mama ilham kena tinggal ke?
    xpe,all moms are supermom =D

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..
    tangan...mmmm,huaaaaaa, nak nangis nih...nnti elok abah ilham balik, mummy dia lak yg tinggalkan abah dia sminggu outstation...lg nangissss...

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK