nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, May 20, 2010

Tihah & iklan kementerian kesihatan..

hi kengkwn..tetiba 3 hari tak update blog kurasa setahun lamanya..dan mengejutkan bila bukak blog td ada komen dr blogger terkemuka..EYRIQAZZ..tenks ye en GTO krn sudi menjenguk blog dan mengomen nasik dagang sy yg tak seberapa tu...bangga, dan kembang2 gak igung aku suka..rajin2 la jenguk blog saya lg..hehehe

lari topik..nak cita Tihah dpt offer iklan kem kesihatan..dah lama dah cita nih sbnrnya..dah tiga minggu dah..tp mcm terlupa lak nak upload..

mcmn2 tihah dpt..??..miza adik aku lah yg suka sgt mempromote anak kesygan dia nih.. dia bwk Tihah g photoshoot (nanti aku upload gmbr Tihah photo shoot esok ye)..dan selang sminggu dr tarikh photoshoot tu, tihah dah dpt offer..

iklan nih berkisar, parent yg suka letak ubat merata2..anak ingat gula2 dan anak mkn..so, pengajaran utk ibu dan anak2..dan gaji tihah utk shooting tu aku masukkan dlm akaun YIPEE dia..tak la byk..tp jadi la utk menambah akaun dia yg tak berganjak2 sejak raya aritu..


Tihah and shooting family..


relaxx jek tihah..




Tihah dah mula ngantuk..tgh2 shooting..tihah jerit saya ngantuk..suma org ketawa..hehehe..aku pangku riba dia dan dia tertido stgh jam la jugak..hehehe


Tihah dan abg boboy..dlm iklan tu tihah panggil boboy nih abg..sampai balik rumah dia ingat dia dah ada abg..kemain suka lg dia..siap ckp 'saya ada adik, skrg saya pon dah ada abg'..

***aku saja je bg dia blakon nih..kecik2 lg, buat tambah akaun dia..nnti dah besar2 x leh arrr..mcm ayat aku dlm post kat blog nih

WARNING!!!
gaya2 pun,kecik2 jek, dah besar xnak jd artis ek...mak x suka.. jd engineer jek, turun mak..leh tak..hehehe

3 comments:

  1. untung akak anak jadi model..hihi..

    ReplyDelete
  2. ha'ah .. pesal pon tak tau blogspot ari nie. comment lambat recieve . bile nak approved ade error .

    btw , menarik juga bawa anak jadi commercial actor , so bleh dia blajar berani depan video..

    ReplyDelete
  3. aah, de tiga comment xsempat nak baca..approve jek trus dia ilang..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK