nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, May 11, 2010

selamat hari ibu..

selamat kembali..sambungan dr post smlm..

selamat hari ibu..buat semua ibu2 diluar sana..ibu muda, ibu tua, bakal ibu, tp ibu yg membuang anak xboleh okay, itu ibu jahat namanya...

buat pn. kalsom..

sebenarnya setiap hari sepatutnya hari emak..sbb sue syg mak hari2..sejak sue mempunyai handphone sendri, tak ada satu pun hari yang berlalu tanpa sue menghubungi emak..tiap2 ari sue tipon mak..sampai kdg2 mak boring..walaupun sue hanya bertanya 'mak dah mandi' 'mak dah mkn'..

dan sue amat2 hargai kesusahan mak melahirkan dan membesarkan kami tiga beradik..dr kami dlm kandungan kami dah mula membebankan mak (kami bertiga semua lahir 4kg keatas)..dan dr kami kecil mak membesarkan kami dgn hasil jualan nasik lemak seawal subuh dan menguruskan kedai jahit mak dr jam 11pg hingga 10mlm...semua tu mak lakukan dengan tabah sebagai IBU TUNGGAL..dr situ lah kami berazam x nak memeningkan mak...dan alhamdulillah kami membesar dgn baik sehingga ke menara gading dan semuanya engineering seperti harapan mak..

tak byk yg sue dpt buat utk membuktikan betapa sue sygkan mak..harap
- call dr sue setiap hari, bisa membahagiakan mak...

- duit yg tak seberapa yg sue berikan setiap bln dapat menyenangkan mak..

- menghantar dan mengambil mak setiap kali mak ada chek up d HKL bisa memudahkan mak..

- dan impian sue menghantar mak ke mekah bulan depan,insyallah termakbul dan dapat memberi ketenangan pd. mak..yg tu je sue mampu,umrah jek..maaf ye mak..

kalau ada rezeki sue akan hantar mak utk haji pulak ye..kat mekah nnti mak doakan lah sue diperbukakan lobang2 rezeki, dan taufiq (menantu mak tu) cepat2 naik pangkat, terus naik gred 48..

dan..sambutan hari emak kat tasik shah alam...






like this pic so much..

time nih kami sambut dkt tasik shah alam sbb aku ambik dan hantar miza ke Uitm..miza kan x sihat..and ada pesanan sikit buat adikku sorang nih yg dah semakin kurus kering..

miza adikku yg manja...

- jaga kesihatan..

- cari boyfriend cepat2!...awak dah 25taun dah oit..

- jgn cerewet sgt..

- pening kepala kakak mu ini dan mak utk meneman hang kemana2..nak beli baju suruh mak teman,nak beli kasut, pakaian di dalam, sampai nak beli sepit rambut pun suruh aku teman, nak shooting nak usung mak ngan tihah..membeli kalau sekejap x pe gak..cerewet lak tu..

- dan aku kena mengambil cuti meneman hang g interview la tu la ni la...pastu aritu dah dpt keja gomen, tolak pulak..hish

- dan memeningkan kepala bila mak risaukan hang yg slalu dikacau org2 gila ntah apa2 termasuk lah anak sultan *%$#*..

*** so, cari pacar cepat, dan leh tunang dan kawen..supaya tanggungjawap tu leh diberikan ke suami hg lak..hehehee (tp cari the best among the best ek)...

2 comments:

  1. mana satu puan kalsom? yg pakai baju ijau tua tue eh.. selamat hari ibu pn kalsom he..he..

    ReplyDelete
  2. x larr pn kalsom yg pakai bju biru singlet tu..:)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK