nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, May 26, 2010

bila aku sudah tuaaaa..lalala

gatal tgn..td bukak post member blog aku firahafida..try2 nak tgk muka aku dah tua nanti..eeeeeiiii buruk nyerrr...xlaku betul..mcm rumah xsiap..korang tgk la sndri klaka kan..kalau korang nak try klik2 kat sini..


nak muntah pon ada tgk muka aku sendiri..hahaha



dan tak lupa aku mencuba muka tihah dan ilham..eeeeeeeeeiiii..anak aku!!!!





# entah sempat ke tak aku sampai ke masa tua aku nanti..

6 comments:

  1. ntah ape ntah jadik cam gitu..but nice to see n laugh..hahahaha

    ReplyDelete
  2. syimah...mmg nak tergelak pon..hehehe

    fira..ehh..u lg lawa larr..muka i kedut sgt..hehehe..yg klaka baby pon kedut gilerr..

    ReplyDelete
  3. haha.. tergelak sorang.. nak try gak la.. eh, akak lawa lagi dah tua nnti.. mcm mat saleh pun ada ..hihi

    ReplyDelete
  4. yg ilham tu yg paling kejam tu..gigi siap kuning tu..hehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK