nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, April 21, 2010

Tihah oh tihah..

bila pikir2 balik..eeiii dan besar anak aku..dah padai buat pemilihan baju..baju nih x matching color, kasut nih x kena ngan baju nih..kdg2 nyampah gak..bab2 gini abah dia yg rajin melayan, aku..??malas....dan pg td, siap ckp mak ikat rambut sy stail ikat atas ye arini..aku..mmm, layankan jek..dan pantang kamera dihalakan, sure cepat2 buat gaya itik patah pinggang, dan kaki silang kemain lg..xpayah diarah2, tau jek dia nak buat gaya mcmne..kdg2, siap ckp, mak, sy tengah bergaya nih, tangkap la gmbr sy cepat..eeeiiiii malas den nak layan..pe pun layan je larr gmbr kat bwh nih antara koleksi2 tihah..

-aritu nak beli botol bekal air dia, aku nak pilih yg mickey mouse..dia kata 'mak, saya kan dah besar, saya mana boleh mickey mouse lg, saya kena pakai yg princess atau barbie jek, mickey mouse untuk budak kecik mcm adik'...mak..???tercengang!!!

- minggu lepas nak potong rambut dia, sbb rambut dia kerinting susah aku nak uruskan time pg2 nak gi keja, uruskan rambut dia jek dah mkn masa 5min..time nak potong dia ckp 'mak potong cantik2 ye, saya nak rambut macam Dora, mak kenal kan dora..?? (dora the explorer)..eeeeeiiiiii, nyampah..

WARNING!!!
gaya2 pun,kecik2 jek, dah besar xnak jd artis ek...mak x suka.. jd engineer jek, turun mak..leh tak..hehehe



Kat KLCC, cuba tgk, dlm suma org xready lg..dia sorang jek yg pehal ntah tetiba dah bergaya gitu..ready jek dia kalau dikamerakan..




yg nih la dia ckp, umi(panggilan dia ke adik aku) saya dah bergaya nih, tangkap lah cepat gmbr saya..








dlm tgh pakai topeng tu, kaki mesti mau sendeng..pdhal botol susu x lupa..








eeeiiiii, getik jek..abah dia mmg rajin melayan..aku..??malas...
















***byk lg sebenarnya..xlarat nak publish..

2 comments:

  1. haha..kelakar la tihah ni..blh jadi model..anak dara, mcm tu ler perangainye.. agak2 akak masa kecil macam tu kot??hihi

    ReplyDelete
  2. hahaha..sebenarnya kita dulu pun cam tu gak ek kan..melaram ngan gincu mak senyap2..nak pakai kasut mak, walaupun besar gedabak berbanding ngan kaki kita time tu..cuma bezanya..mak xde kamera Hp canggih mcm kita skrg nih jek..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK