nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Friday, April 30, 2010

semoga cepat sembuh adikku..

minggu nih aku mmg penat..x tau knp..penat minda kot..dan smlm aku MC..MC serabut...
dan minggu nih gak adikku(miza) sakit appendix/pecah dan sampai kena bedah.. kronologinya.....

ahad-miza shooting iklan ngan kem kesihatan..dr tghari sampai ke 3 pagi..(dia dah mula penat + pucat)..

isnin..ada paper final exam dkt Uitm..miza jwp ntah pe2ntah..dah mula sakit dan effect penat semlm..ptg sepatutnya dia kena keja (miza, engineer dkt consultant company)..

isnin mlm..dah muntah2..pucat sampai biru..pengsan..masuk kecemasan..xray..appendix dah pecah..dan dr. suspect de lg pengyakit lain..ketumbuhan dlm ovari, sbb bermula dr sengugut yg kronik dan slalu tersumbat..

selasa petang..terus dibedah, appendix jek..ketumbuhan ovari belum lg..

kamis..miza keluar..dan MC sebulan...

...miza yg sakit knp aku yg penat???..sbb dialah satu2nya adikku..dan aku adalah tempat bergantung keluarga..sapa lg nak diharapkan..abg aku kat kedah..so, mmg aku lah..dan kalau ada abg aku pun, dia still akan bergantung dkt aku gak..kami berasal dr broken family..mak dan ayah bercerai dr kecil..so, aku byk membuat kerja2 yg menggantikan tempat ayah dan ibuku..tanggungjwp byk di bahu ku..dan bila miza sakit..aku risau!!!!kerisauan aku kdg2 melebihi emakku sendiri..dan kata adik dan abg aku, aku membebel lebih dr mak aku..dan depa lg takut kalau aku yg membebel dr mak aku..hehehe..pe pun cepat baik ye syg..




tgh sakit sempat lg belek2 hp..


mak tgh memberi amanat2nya..

doktor tgh breafing..seisi mengsain surat..


tidur lah adikku..cepat2 sembuh supaya.......


hg leh tlg jaga anak2 aku..hehehehe..(anak2 aku nak ngan umi miza dia lg dr nenek dia)...

berilah semula senyuman seceria ini..


atau se sinis ini..hehehe

5 comments:

  1. teharu ler bace, is doakn smoga miza cpt sembuh.. Linda dun worry 2 much yek.. I.Allah seme akn kembali mcm mase miza sihat..

    ReplyDelete
  2. mmm agaknye tehah ikut sifat tanggungjawab linda la kot.. (uwekkkkkkkk) he..he.. pepun syabas sebab menjadi kakak mithali! hu..hu..

    ReplyDelete
  3. hei aboi..tu kata2 semangat ke kata2 memerli..ha..???hahahaha

    is..tenks ye is..aminnn..

    ReplyDelete
  4. miza pun berlakon dlm iklan tu ke?
    harap dia cepat sembuh...

    ReplyDelete
  5. aah, tp mza berlakon versi lain..hari yg tihah berlakon mza xkena..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK