nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, April 8, 2010

My seksi superhero..

kat umah saya ada superhero tau...ha, jgn terkejut..bkn superman, badman, kluangman ataupun cicakman...setiap pagi yg si adik akan ckp 'mak arini adik nak jadi supe'elo' dgn nada pelatnya..kakak jd princess adik jd supe'elo..so, buat si emak kalau terdapat sebarang kesusahan, jgn takut okay.. supe'elo akan dtg membantu, membantu menghuruharakan lagik keadaan hehehe...


kami lah superhero itu..aaaaaaa, sapa kacau @ sakitkan ati mak saya, saya ketuk ngan botol susu ni nnti......tgk perut buncit si adik..hehehe
(ha, dgr amaran anak sy tu, tambah2 buat bos2 aku kat opis nih)

superhero tgh bersalaman dgn peminat..

superhero seksi gitu...auuuwww..

V
V
V
V
V

dan gmbr dibawah xde kaitan lansung ngan cita dibawah..saje nak menayang baju baru depa..hehehe..tp kalau nak tgk superhero di atas secara real, tgk la gmbr di bawah..tp syyyyyhhhh jgn wartawan tau pulak yg dibawah nih superhero diatas, krg paparazi dtg reramai lak kat umah aku nanti..


my babybird ladybird merah mengaummm...burberry gitu tau...

and Polo for my superhero boy lollipop..

3 comments:

  1. cuper elo pegang botol cucu ke??hehe..
    aii anak dara, pandai betul lentok2..hehe

    ReplyDelete
  2. botol cucu tu tok ketok kepala sapa yg kacau..hehehe
    eeeiii anak dara tu xpyh ckp larr, tgh2 pakai topeng pun kaki mau sendeng posing..

    ReplyDelete
  3. he..he... bile pulak anak linda dapat kuasa jadi superhero nie.. he..he..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK