nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, March 24, 2010

ilham & demam..

Ilham asik sakit je kebelakangan nih..dan mak akan amik cuti, dan tak tido mlm menjaga ilham, nak demah air sejuk dkt kepala adik..mak risau kalau adik kena tahan dekat wad lagik, nanti sure kena amik darah lagik, masuk air lagik, dan ilham akan menjadi semakin kurus..sekarang pun dah nmpak adik dah kurus..dua tiga arini nih adik memerap jek nak mak peluk jek, xpe sayang, mak akan sentiasa disisi adik untuk menenangkan adik..

tp kesian kakak, cuba nak tarik perhatian mak sbb cemburu mak asik peluk adik jek..tak pe la kakak kan, itu lah namanya pengorbanan seorang kakak..i know u can be a good sista soon..


Ilham kalau demam, mak mmg xbg adik pakai bju, biar dia berlenging jek, bg badan dia sejuk..



nangis je adik..


my hensome boy..my boy lollylpop..

4 comments:

  1. mesti linda risau tak terkata.. skrg ni musim kot linda.. panas hujan panas hujan.. moga moga ilham cepat sihat.. dan mesti makan ubat tau ilham!

    ReplyDelete
  2. dan lg satu rina, ilham mmg susah mkn ubat, mcm nak suap racun jek dia nyer jerit..terpaksa lah masukkan ubat dlm susu nye..wpun sbnarnya xefficient sgt..ok la kot, better than nothing kan..

    ReplyDelete
  3. mmm linda selalu air cap badak. cuace rasenye panas n hujan

    ReplyDelete
  4. budak dah boleh ke minum air cap badak..??takut xsesuai tuk bdk kecik jek..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK