nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, March 31, 2010

beautiful blogger in earth..tag from suri..




1. Thank and link the person that gave you the award

thanks suri for the award..do my blog beauty..???or i that beauty one..???ghehhehheh..




2. Pass this award to 15 other bloggers you've recently discoveres and think are fantastic ~
15..??byknyerr aku xbyk kengkwn blog..sbb blog aku mcm blog syok sendiri jek..hehehe

1. aboypunyer
3. suliana
4. wattawatoccy
5. is-blogakusukehatiakuler
6. sinomosa
7. che pah
8. fini
9. ipah zaitullifah
10. syimah mahasan
11. k.eja
12.salfarina

ala, mcm dah xleh pikir dah nak bg cukup 15..


3. Contact them and tell them that they've won the award
tgh buat....


4. State 7 things about youself

- ada suami yg encem dan sepasang anak yg cute..

- dilahirkan di klang, penah dibesarkan dan bersekolah kat tmn melawati (k.L), permas jaya (johor), Jurong west (singapore), padang serai (kedah)..walaupun aku xdilahirkan kat kedah, tp ntah knp aku bangga bila ckp aku org kedah, tp xtau lak org kedah bangga ke tak ngan aku..hehehe

- suke merayap shopping mall mana kat kl nih suma aku dah jelajah dan sedang cuba
jelajah..

- duit kengkdg ada, kengkadang xde..

- kuat mkn..suma aku mkn, cencaluk, budu, petai, jering, genuak, pe2 la suma aku suka..

- suka tido, bila bgn pagi jek mata aku mcm ada gam UHU dan amatlah sukar dibukak..

- suke menari, dan slalu menari ntah pe2 ngan anak2 aku dan mak aku dan kdg2 hubby aku pun layan kan aku menari walaupun dia nari keras..


rasanya byk lg psl aku yg pelik2..tp sbb nak 7 je kan..ok la kot..sapa rasa nak tag amik la ek..

1 comment:

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK