nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, December 7, 2009

The biggest loser..smgt balik la pulak...

Smlm tgk The biggest loser versi asia..tetiba jek semangat balik nak meneruskan semula impian aku yg dah lama aku tinggalkan tu..so, arini stat posa balik..
hope everything will be okay..jgn putus stgh jln jek dah la ek mcm slalu tu..sbb aku nih hangat2 taik ayam skit..hehehe..
hish..hish..susah tul nak kurus...

bila la aku nak dpt kurus mcmnih balik..gmbr bertunang..

kecik jek aku..hehe..with my beloved bro..

5 comments:

  1. Caiyokk..semoga berhasil suatu hari nanti

    ReplyDelete
  2. hehehe...semangat nye kwn aku...hg try posa 3bulan berturut2 mesti kurus nye...dulu masa aku kt penang, kwan opis aku posa 3 bulan berturut2 smpai raya posa... kurus slim h/some je...hehehe...tp hg sanggup ke ben???

    ReplyDelete
  3. mak aikh suri..xsunggup aku..nih pon cam xtahan daulat dah..tapi demiiii + nak ganti posa aku, so, aku gagahkan jua..ceewahh..

    sinomosa- thanks..insyallah..hope berhasil..:)

    ReplyDelete
  4. insyallah semoga impian linda nak kurus termakbul bila linda dah pencen nanti.. tungguuuuuuuuu.....

    ReplyDelete
  5. Kalau nak kurus macam dulu2.. kena aktif macam dulu2 lah.. jangan duduk layan FB dgn Blog je hahaha..

    err.. dulu2 aktif ke?

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK