nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, November 12, 2009

warehouse sales at sogo..

lunch time go 2 sogo with nena..firstly, think like dowant buy anything but suddently jek my sogo bakul telah dipenuhi,hehe.. my friend nena xyah ckp larr, shes car 'bornet' fully with cadar+comforter+bla+bla..abis larr gak dia ribu riban...photo below shown how big that plastic bag and how many item that i successfully grap juz at 1 hour only..imagine if i spend at friday for 2 or three hour..??? hish, rosak..rosak..


this photo are taken by my neighbour separtition si 'asamboi' tu..


aik apsal gmbr nih de kat sini lak ek..???even lari dr topic, tp nak tunjuk gak gmbr bdk busyuk nih bru bgn tido pg tadi, bgn2 dah sengih..abah dia amikkan..
*Sila abaikan selerak2 ditepinyerr ok..

9 comments:

  1. bak kata abang taufik, kak su duta sogo... yea yearghh

    ReplyDelete
  2. wahh..shopping sakan nampak...ehehhehe...hari nie tk nk p lagi ke...poney warehouse sales lak...kt SACC mall...

    ReplyDelete
  3. mau nyer dia x ngusik mcmtu lys oit..sminggu tiga kali gi sana..sampai nak beli daun bawang pon cari kat sogo..hehehe

    ReplyDelete
  4. akak, kita baru nak gi hari ni..duit xde pun, tapi layan je la..sogo dah panggil kan, kang majuk plak xpegi..hehe

    ReplyDelete
  5. suri...larr yeke..jauh larr SACC tu..tp poney ek..???besh nyerr, sure murah abish..

    suliana..gi awal tau, sure ramai giler arini..sbb smlm pon dah ramai cam nak bergegar sogo tu..hehe siap ada adegan tolak menolak lg..

    ReplyDelete
  6. ye ke pi time lunch?? bukan time lunch baru sampai ke? ahaks..ahaks..

    ReplyDelete
  7. aboy, hisk,hish, xbaik menuduh org yg baik seperti saya nih..

    ReplyDelete
  8. warghh dasat r linda soping di saat poket is sndri kekeringan he3x ni belom tgk bornet kete nena g ni :p

    ReplyDelete
  9. is, aah pengsan kalau tgk bonet keta nena..hehehe..full..ssesekali nena berbelanja + memanjakan diri..berbaloi-baloi..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK